במסגרת מיתוג מחדש הוחלט על חיבור לתרבות ואמנות ישראלית כולל קידום אמנים ישראלים צעירים
הנהלת חברת "בירה מכבי" נקטה בצעד שיווקי מפתיע ורכשה 10 יצירות של אמנים צעירים. הפעילות הינה חלק משיתוף פעולה של בירה מכבי עם יריד צבע טרי, במסגרתו ועדת מומחים מטעם בירה מכבי רכשה יצירות אמנות של אמנים צעירים מפרויקט החממה המציגים במסגרת חממת האמנים העצמאיים ביריד, בעזרת צוות שופטים שיכלול את האמנית מיכל הימן ואת האוצרת רויטל פרץ בן אשר, לצד נציגי בית הקונספטים אלנבי: השאנסיונר גיא אסיף, האוצר והעורך הראשי של מגזין פורטפוליו, יובל סער, האמן יואש (״האלמן״) פלדש.
בין האמנים שיצירותיהם נרכשו – אורי כרמלי, אירינה כץ, הדר סייפן, ניצן מינץ, עפרה אוחנה, שרון פדידה, תום מרש, תמר לב-און, אלכסנדרה וילצ'ינסקה ונטע קונס.
במסגרת הפעילות, תמונות של היצירות שנרכשו עלו לעמוד הפייסבוק של בירה מכבי אשר הזמינה את הגולשים להגיב באופן יצירתי ומקורי ליצירות. בכל יום נבחרו הזוכים שהגיבו בצורה המקורית ביותר.
מהנהלת החברה נמסר כי כחלק מהמהפך שעברה הבירה בשנים האחרונות, לא רק שונה המתכון בשיתוף עם היינקן העולמית, אלא גם הוחלט על תהליך מיתוג מחדש, הכולל חיבור לתרבות ואמנות ישראלית דרך הפגנת נוכחות קבועה באירועי אמנות, קידום אמנים ישראלים צעירים ועוד.